دانلود بازی سیویلیشن 6 (Sid Meier’s Civilization VI) نسخه Elamigos
Sid Meier’s Civilization VI (تمدن سید مایر 6) قسمت ششم از سری افسانه ای بازی های استراتژی نوبتی که به ما اجازه می دهد یک تمدن منتخب را در طول چندین هزار سال تاریخ آن کنترل کنیم. همانند همیشه توسط Firaxis Games به رهبری خود سید مایر، خالق فرنچایز، توسعه داده شد. Civilization 6، ششمین قسمت از سری بازی های استراتژی افسانه ای است که به ما امکان میدهد در طول چندین هزار سال تاریخ بشر، یک امپراتوری بسازیم و توسعه دهیم. این بازی توسط Firaxis Games، سازنده دو الحاقیه Sid Meier’s Civilization V با نام Gods & Kings و Brave New World ساخته شده است. سید مایر یک بار دیگر سمت راهنمای معنوی و هنری تولید را بر عهده گرفت، اما مستقیماً در روند توسعه شرکت نداشت. قسمت پنجم این سری یک بازنشانی عالی از فرنچایز بود که بسیاری از عناصر موجود در نسخه های قبلی خود را ساده کرد. در مورد ششم، سازندگان نمی خواستند دوباره همان اشتباه را تکرار کنند. بنابراین تمام ارتقاءهای توسعه تمدن 5 در تمدن 6 وجود دارد. Firaxis Games همچنین از تجربه خود از کار بر روی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth در سال 2014 استفاده کرد.
مکانیک بازی:
Sid Meier’s Civilization 6 یک بازی استراتژیک کلاسیک نوبتی 4X است. این برنامه با در نظر گرفتن افراد کهنه کار و تازه وارد توسعه داده شد. در حین بازی، یکی از تمدن های تاریخی را انتخاب می کنیم و سپس با شکل دادن به سیاست و جهت گیری توسعه در طول چندین هزار سال، آن را به تسلط (که می توان به پنج روش مختلف به دست آورد) سوق داد. اولین نکته کلیدی که در Civilization VI معرفی شد، نحوه توسعه شهرها است. همانند Endless Legend، آنها اکنون بیش از یک کاشی را روی نقشه اشغال میکنند و بازیکنان میخواهند مناطق جدیدی از کلان شهر خود را ایجاد کنند، زیرا جمعیت آن برای آنها افزایش می یابد. ولسوالی ها به چهار دسته صنعتی، تحقیقاتی، بازرگانی و نظامی تقسیم می شوند.
بسته به مکان آنها، آنها به ما پاداش های اضافی می دهند. در صورت وجود شهر دشمن، ما را از نقشی که در امپراتوری متخاصم دارند آگاه می کنند. به عنوان مثال، اگر یک منطقه صنعتی بر روی یک ذخیره معدنی ساخته شود، پاداش تولید دریافت می شود. پول اضافی توسط یک منطقه تجاری ساخته شده در کنار رودخانه تامین خواهد شد. اردوگاه های نظامی نقش ویژه ای دارند زیرا به یک شهر محصور شده در یک نوبت حمله پاداش میدهند (همانند سیویلیشن 5، شهرها میتوانند به تنهایی واحدهای دشمن را نابود کنند). توسعه علمی نیز تغییر کرد. توسعه دهندگان بعد فناوری کلاسیک را رها نکردند اما تصمیم گرفتند آن را کمی سرگرم کننده تر کنند.
تقریباً هر اختراع دارای یک مینی کوئست اختصاص یافته است که پس از تکمیل، 50 درصد پاداش برای تحقیق در شاخه فناوری معین به ما می دهد. در عمل، این سیستم با سبک بازی ما تنظیم می شود. با تأسیس اولین شهر خود در کنار دریا، از همان ابتدا امکان توسعه سریع نیروی دریایی را دریافت می کنیم. از سوی دیگر، تمدنی در میانه قاره مشکلات قابل توجهی برای تحقیق در مورد فن آوری های دریایی خواهد داشت، اما می تواند در کشاورزی و معدن بهتر تخصصی شود. درگیری نظامی بخش مهمی از هر بازی است. واحدهای پشتیبانی مانند برج های محاصره، توپ ها یا توپخانه های ضدهوایی، اکنون می توانند به یک واحد استاندارد متصل شوند. محافظت مشابهی نیز می تواند برای مهاجران و کارگران ارائه شود. هر چند این همه چیز نیست و دو واحد یکسان را می توان در گروهی به نام تشکیلات به هم متصل کرد. همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، می توانیم تعداد بیشتری سرباز را به آن اختصاص دهیم و در نتیجه لشکرها و ارتش ایجاد کنیم.
آنها دقیقاً مانند یک جنگجو رفتار می کنند، اما قدرت و دفاع ترکیبی همه زیردستان را دارند. دیپلماسی نیز دستخوش تغییرات مهمی شد. هر رهبر تحت کنترل کامپیوتر اکنون برنامه های خاصی (الگوهای رفتاری) دارد که بر سیاست های داخلی و روابط او با همسایگان تأثیر می گذارد. اولی ثابت است و نتیجه مستقیم شخصیت اوست، در حالی که دو مورد باقی مانده پنهان و به طور تصادفی اختصاص داده شده اند. ما می توانیم با استفاده از جاسوسان یا با مشاهده دقیق آنها را کشف کنیم. به عنوان مثال، اگر دشمنی با وسواس عجایب، جهانی جدیدی بسازد و امپراتوری ما در آن بهتر عمل کند، سعی میکند کار ما را قطع کند یا شهرهایی را که شامل ساختمان های منحصر به فرد لازم هستند را تسخیر کند.
حالت های بازی:
جدا از حالت تک نفره که می توان با تنظیم اندازه نقشه، مقدار مواد اولیه یا حریفان آن را به دلخواه تنظیم کرد، Sid Meier’s Civilization VI چندین حالت چند نفره را نیز ارائه میکند.
جنبه های تکنیکی:
بازی تمدن 5 از یک موتور کاملاً جدید بهره می برد که با در نظر گرفتن کامپیوترهای مدرن توسعه یافته است. مطابق با سنت سری Civilization، گرافیک ها رنگارنگ هستند و هم پرتره های رهبر و هم مدل های شخصیت، فیلم های انیمیشن کلاسیک را به ذهن می آورند.
Sid Meier’s Civilization VI راه های جدیدی برای تعامل با دنیای شما، گسترش امپراطوری خود در سراسر نقشه، پیشرفت فرهنگ و رقابت با بزرگترین رهبران تاریخ برای ساختن تمدنی ارائه می دهد که در آزمون زمان مقاومت کند.
ارسال دیدگاه